tirsdag den 2. oktober 2012

Give Away

I anledning af at min blog idag fylder 1 år, er jeg i gave humør ;-)


Jeg har syet vattæppet af en 30 år gammelt meget velholdt dynebetræk. Det måler 130 x 190 cm (dynerne var ikke helt så store som de er idag). Tæppet kan vaskes ved 40 grader, og kan blive dit hvis du melder dig som fast læser her på bloggen. Skriv derefter en kommentar til dette indlæg, så er du med i konkurrencen.
Jo før bloggen runder 200 læsere, jo før trækkes lod, - så det kan godt svare sig at reklamere lidt for denne Give Away på sin blog ;-)


 

46 kommentarer:

  1. Den vil jeg da gerne vinde og jeg følger flittigt din blog i forvejen så det giver desværre ikke en ny læser i kurven.
    Held og lykke med de 200.
    eva2049@gmail.com

    SvarSlet
  2. jamen kære Gitte , jeg er jo en af dine første læsere :) så jeg kan ikke hjælpe med at få tallet op på 200 læsere.Smukt tæppe... og Kæmpe stort tillykke med blog fødselsdagen

    SvarSlet
  3. det vil jeg da meget gerne vinde :) er faste læser :)

    og tillykke med blog fødselsdagen :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Smukt vattæppe du har lavet. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig, og jeg ser frem til at følge med i din blog :-)

    SvarSlet
  5. Sikke fint tæppe...ved lige hvor det kan ligge...
    Smil LOne

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen, spændende blog og lækkert tæppe :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen, og hvor er det da et lækkert tæppe, krydser mine fingre :) kram

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen....og jeg vil meget gerne putte med det tæppe i min yndlings lænestol :D

    SvarSlet
  9. Deltager :-) (JulieMahler)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er helt sikkert med og du er mer end velkommen til også at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  11. Deltager klart. Ville elske at sidde i den kolde tid med sådan en flot tæppe i sofaen. ;o)

    SvarSlet
  12. Jeg vil også rigtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke!

    Jeg vil meget gerne være med! Kig forbi min giveaway med inspiration til den søde tand

    SvarSlet
  14. Tillykke er først lige nu faldet over din blog og den er dog bare fantastisk.
    Jeg er vild med dine porcelæns ting og vil høre dig om du holder kursuser? og hvor pokker ligger din butik?
    Glæder mig til at læse med;0)
    Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Pips (og alle de andre nye) ;-)
      Min butik ligger i forbindelse med mit værksted på Mågevej 16, 2400 NV (Hjørnet af Mågevej og BorupsAlle). Jeg holder kun åben torsdag kl 15-18 ;-)

      Slet
  15. Wauu DET er lækkert og ville passe perfekt til min lille slagbænk. Jeg deltager meget gerne :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  16. Tillykke med bloggens fødselsdag. :) Deltager naturligvis - vi har fire katte herhjemme og de har det med at hugge alt i tæpper og dyner, så det kunne være rart at få et for mig selv. c",)

    viploh@msn.com

    Se også min blog og giveaway (signeret roman med personlig hilsen til vinderen fra forfatteren): http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/2012/10/en-uhyggelig-giveaway.html

    SvarSlet
  17. Ihhh hvor er det bare LÆKKERT!! Ville passe sååå fint til vores store flyder sofa <3 Krydser for at jeg er heldig denne gang <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  18. Åh det er da helt vildt lækkert og perfekt til vinteren;-kr

    SvarSlet
  19. Uhh det er fint. Ville bestemt pynte i mit hjem:-) og tillykke med "fødselsdagen"

    SvarSlet
  20. Jeg er gerne med...
    Mvh Eline

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  22. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage, er fast læser :) heno26@hotmail.com

    og tillykke med 1 års dagen :D

    SvarSlet
  23. Rigtig flot give away, og en fin bblog, som jeg nu følger og gerne deler videre til
    mine venner..
    Jeg vil meget gerne deltage..;)

    Mvh. birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  24. Tillykke med dagen...jeg vil osse gerne være med...det ser lækkert ud og jeg elsker tæpper. ;O) frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  25. Jeg vil også gerne være med :-)

    fru-fischers-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Wow! Hvor er den bare flot. Jeg deltager gerne :-)

    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  27. Vil meget gerne deltage - og glæder mig til at følge dig fremover. :)

    SvarSlet
  28. Det er vel nok fint. Jeg er heller ikke så høj, så tæppet kan sagtens nå med sine 190 cm:oD
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  29. Det vil jeg gerne ha' fingrene i:)
    PS. så er du endelig på min blog-liste, så du ikke forsvinder for mig igen:)

    SvarSlet
  30. Det vil jeg gerne vinde. Deltag i min giveaway hvor jeg prøver at få 30 faste læsere http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  31. Uhh, det vil jeg gerne vinde :-)

    Kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    SvarSlet
  32. Vil gerne lægge lod på dette fede tæppe - Så smukt det er. Følger dig nu på bloglovin, og glæder mig til at gøre det fremadrettet. Ha' en smuk sommer. :-)

    SvarSlet
  33. Følger dig jo allerede... så selvfølgelig vil jeg da være med. Det er jo et lækkert tæppe ;-D

    SvarSlet
  34. Følger allerede :)
    og har delt i siden af min blog :)

    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. lige hvad vores lille Alma ville elske at ligge på:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  36. Hvor er det flot :) jeg vil gerne deltage....

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  37. Uhhhh, hvor er det lækkert og måtte straks deltage

    SvarSlet
  38. Tillykke med 1 år. Det ser da flot ud. Og tænk, at du selv har syet det.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  39. �� Jeg er en af dine nye læsere, så jeg gør mit til at de 200 bliver rundet..
    �� Skøn præmie, den må jeg vist hellere smide et lod i hatten, for..

    kærlig hilsen Vivi
    vivihh73@live.com

    SvarSlet
  40. Lækkert retro tæppe, det må gerne komme hjem til mig, så skal jeg rigtig kramme det tit :-)

    SvarSlet
  41. Bare så skønt et tæppe - Jeg anbefaler gerne din side igen - Ved ikke om du tæller alle følgere/læsere med. For nogle er på via bloglovin og andre fast læser via google. Men nu anfører jeg lige at de skal huske også at tilmelde sig via google. <3

    SvarSlet
  42. Åh et smukt tæppe. Det ville være så fint i mit nye hjem <3 :)
    Super feminint og en smule retro!

    Lea / Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet